9000190867 |
Moodle avançat. qCampus#FP |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Programes de formació i inserció |
|
|
|
7/4/2021 - 31/5/2021 (15 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional
|
| |
|
Entorn virtual odissea xtec. |
| |
Tipus activitat |
MODA Moodle avançat. qCampus#FP
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs adreçat al professorat de PFI i FPB per dotar de coneixmenents avançats de Moodle. Aquest és un curs pensat per aquells professors que tenen uns coneixements bàsics de Moodle i volen aprofundir en el coneixement del programa. L’enfocament és eminentment pràctic amb la intenció de treure el màxim partit d’aquest entorn virtual formatiu.
|
| |
Objectius |
-Impulsar l'ús didàctic de les TIC a l'aula.
-Ampliar coneixement d'estratègies i recursos aplicables a l'entorn.
-Conèixer formes d'optimització de la gestió que un espai moodle:qualificador, qúestionaris,...
-Mantenir la plataforma Moodle: còpies de seguretat, actualització de Moodle i resolució de problemes.
|
| |
Continguts |
- Recursos a Moodle (carpeta, activitats col.laboratives-wiki, etiqueta, llibre, h5p, fitxer, pàgina i URL)
- Qualificador de moodle
- Creació qüestionaris autocorregibles
- Integració moodle i classroom
- Gestió manteniment còpies de seguretat
|
| |
Observacions |
Curs virtual en entorn odissea i connexions en directe per resoldre dubtes.
|
| |
Formador/a |
Teresa Giménez
|
| |
Avaluació |
-Aprofitament en les tasques i l'assistència ajustada al mínim exigible per normativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Per certificar es demanar un mínim del 80% d'aprofitament del curs, amb l'assistència al número mínim de videoconferències i tasques marcades per als formadors.
- Respondre l'enquesta de satisfacció del curs.
|
| |
Persones destinatàries |
Curs adreçat preferentment a professorat PFI i FPB.
|
| |
E-mail |
pfi@xtec.cat
|
| |
|
|